Sims3dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette forum omhandler alle Sims spillene ikke kun Sims 3
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Seneste emner
» kan man åbne sin egen butik i sims 3
EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeSøn Jan 29, 2012 4:47 pm af wiibroe

» Ny Video
EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeFre Dec 10, 2010 10:59 pm af Micanet

» Det brænder på
EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 9:32 am af Majestic

» Min første sims 3 video
EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeOns Okt 13, 2010 11:57 am af Majestic

» 2 nye gratis ting
EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeFre Okt 08, 2010 8:36 am af Micanet

» Gratis ting til Sims 3
EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 9:40 pm af Micanet

» Gratis bog reol i EA Shoppen
EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 7:30 pm af Micanet

» Barnacle Bay officiel video
EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 7:21 pm af Micanet

» Et videoklip hvor de spiller Night Life
EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 3:42 pm af Micanet

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Micanet
EA store møbler kan fås gratis... Vote_lcapEA store møbler kan fås gratis... Voting_barEA store møbler kan fås gratis... Vote_rcap 
Majestic
EA store møbler kan fås gratis... Vote_lcapEA store møbler kan fås gratis... Voting_barEA store møbler kan fås gratis... Vote_rcap 
lassewq
EA store møbler kan fås gratis... Vote_lcapEA store møbler kan fås gratis... Voting_barEA store møbler kan fås gratis... Vote_rcap 
wiibroe
EA store møbler kan fås gratis... Vote_lcapEA store møbler kan fås gratis... Voting_barEA store møbler kan fås gratis... Vote_rcap 

 

 EA store møbler kan fås gratis...

Go down 
ForfatterBesked
Micanet
Admin
Micanet


Antal indlæg : 189
Tilmeldt : 31/10/09
Alder : 51
Geografisk sted : Danmark

EA store møbler kan fås gratis... Empty
IndlægEmne: EA store møbler kan fås gratis...   EA store møbler kan fås gratis... Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 2:36 pm

Sikken et chok, efter at have brugt omkring 1.000,- Dkr. På at kunne downloade møblerne fra EA butikken, har jeg nu fundet ud af, at man rent faktisk kan downloade dem helt gratis på et meget kendt websted.

Rent moralsk kan jeg da godt tænke, hvem snyder hvem ???

EA burde jo måske hellere sørge for at det de satte i butikken var gratis, for derefter at sælge os nogle CDér med de møbler de mener de skal have penge for.

Hvorfor skulle de sætte gratis møbler ind? Jo det er der flere grunde til, først og fremmest for at lokke os til at købe de fulde sæt som kommer på CDér, samt for at holde folk i spillet så længe som muligt. Hvis ikke det var for de mange hundrede mennesker der laver gratis ting til os hverdag, så ville mange have stoppet med at spille Sims 3 for længe siden, da det hurtigt bliver kedeligt, fordi der ikke rigtigt er noget at lave, sammenlignet med hvad man kan i Sims 2.
Ja, jeg ved godt at vi lige skal have nogle udvidelser med i Sims 3 før det bliver sjovt, men da Sims 2 kom var det da meget nemt at slippe Sims 1 fordi forskellen var så stor...
Hvor stor var lige forskellen mellem Sims 2 og Sims3 ... Jo nu kunne du pludselig bevæge dig væk fra dit hus, uden at spillet skal loade, men min favorit du skal ikke tisse konstant og du kan få en stål blære så du slet ikke skal tisse mere, Fandeme nice, men ikke rigtigt nok, til at spillet holder en fanget... Ting som seriøst mangler er en vippe til poolen, rutschebanen duer heller ikke til poolen, men hvor er vores Spa ??? Hvor er Saunaen..... Hmm ja, man kan altid brokke sig, men på den anden side, så ved vi jo godt at EA gerne vil have omsætning så de sender os hellere et spil, der hverken er halvt eller helt færdigt, fordi de ved at vi er dumme nok til at købe det alligevel og de ved at vi kun sidder og venter på deres udvidelser samt opdateringer.

På den anden side, så er der en masse mennesker som sidder og skal have løn for at lave disse møbler, men igen ... Er de bare ude på at malke os (Brugere) eller hvad?

Jeg må tænke ud fra et synspunkt der hedder at ting der koster penge, er gennemtestet og virker perfekt.... Men det er så bare ikke tilfældet med alle møbler man køber i EA butikken...

Jeg har indtil videre fundet 3 møbler med fejl i ... Hvilke?

Det nye vindue i Fuldt Dyre Sæt, når du sætter et gardin op, og kigger ude fra, så er gardinet forsvundet ... Ups stor fejl.

Så findes der en Hylde med nogle gamle kander, en typisk køkken ting.... Lad endelig være med at hænge denne hylde over dit komfur, få så kan du nemlig ikke lave mad mere .... Ups endnu en brøler...

Men egentlig burde jeg vel hellere sætte billeder ind her af fejlene, så i bedre kan se dem, hvis ikke i allerede selv er stødt på dem.
Tilbage til toppen Go down
https://sims3dk.danskforum.net
 
EA store møbler kan fås gratis...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» EA Store reklame film
» Sims Store Video
» 2 nye gratis ting
» Gratis bog reol i EA Shoppen
» Gratis ting til Sims 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sims3dk :: Sims3 :: Snyd, Tips og Tricks.-
Gå til: