Sims3dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette forum omhandler alle Sims spillene ikke kun Sims 3
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Seneste emner
» kan man åbne sin egen butik i sims 3
Velkommen til. Icon_minitimeSøn Jan 29, 2012 4:47 pm af wiibroe

» Ny Video
Velkommen til. Icon_minitimeFre Dec 10, 2010 10:59 pm af Micanet

» Det brænder på
Velkommen til. Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 9:32 am af Majestic

» Min første sims 3 video
Velkommen til. Icon_minitimeOns Okt 13, 2010 11:57 am af Majestic

» 2 nye gratis ting
Velkommen til. Icon_minitimeFre Okt 08, 2010 8:36 am af Micanet

» Gratis ting til Sims 3
Velkommen til. Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 9:40 pm af Micanet

» Gratis bog reol i EA Shoppen
Velkommen til. Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 7:30 pm af Micanet

» Barnacle Bay officiel video
Velkommen til. Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 7:21 pm af Micanet

» Et videoklip hvor de spiller Night Life
Velkommen til. Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 3:42 pm af Micanet

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Micanet
Velkommen til. Vote_lcapVelkommen til. Voting_barVelkommen til. Vote_rcap 
Majestic
Velkommen til. Vote_lcapVelkommen til. Voting_barVelkommen til. Vote_rcap 
lassewq
Velkommen til. Vote_lcapVelkommen til. Voting_barVelkommen til. Vote_rcap 
wiibroe
Velkommen til. Vote_lcapVelkommen til. Voting_barVelkommen til. Vote_rcap 

 

 Velkommen til.

Go down 
ForfatterBesked
Micanet
Admin
Micanet


Antal indlæg : 189
Tilmeldt : 31/10/09
Alder : 51
Geografisk sted : Danmark

Velkommen til. Empty
311009
IndlægVelkommen til.

Hej og Velkommen til Sims3dk Forummet.

Navnet er måske lidt misvisende, da forummet omhandler alle Sims Spillene.

Men min ide med forummet, er vel lidt som jeg går ud fra at EAs ide er med Sims, med tiden flytter folk fra Sims 2 til Sims 3 såvel som de gjorde fra The Sims til Sims 2.

Jeg kan kun som mange andre være enig i, at på nuværende tidspunkt er der ufattelig mange mangler i Sims 3, men det var der vel egentlig også i Sims 2 dengang det kom på gaden.

Idéen med siden er at få så mange Danske spillere, som muligt til at hjælpe hindanden med de forskellige Sims spil, ikke mindst for vise at, man ikke er ene om at bruge så mange timer, af sit liv på noget så underligt som et Virtuelt Dukkehus.

Jeg må indrømme at jeg havde aldrig spillet Sims, før Sims 3 kom på gaden, jeg havde kun spillet en milliard andre spil og utrolig meget Travian og Tribalwars (Online spil) men der gik ikke længe før jeg kunne se det sjove i at bygge store palæer, små skure og en masse andre sjove bygninger. Men pludselig følte jeg jo at der manglede en del. Så jeg ville lige se hvad Sims 2 var for noget. Jamen det var jo også sjovt, så nu skulle jeg jo lige prøve en enkelt udvidelse.... Hmm nice der gik ikke mange timer før jeg havde købt samtlige udvidelses pakker som kunne købes til Sims 2 og jeg er bare vild med det spil, nu ville jeg så også lige prøve "Stories" spillene. De var sjove, men lidt for korte, men det sker da stadigvæk at jeg lige snupper mig en omgang Castaway, det er helt klart det sjoveste af de 3 "Story" spil som kan købes, men Pets er nu også meget sjovt.

Når men tilbage til hvad det her forum er for noget, jeg er sikker på at der sidder en masse Danske spillere som også gerne vil lære at installere de gratis møbler man kan finde rundt omkring, men de ikke har så nemt ved det, fordi siderne er på Spansk, Engelsk, Fransk, Tyrkisk, Russisk og ja de er også på Kinesisk.

Min mening er så at så vidt det er muligt at skrive det på Dansk, skrive de forskellige nyheder man finder rundt omkring ind på Dansk, så alle med Sprogproblemer kan være med til at få det fulde oplevelse ud af Sims Spillene.

Det er selvfølgelig fysisk umuligt for mig alene at få det til at fungere, så jeg håber da at med tiden at der er nogen som vil træde til og hjælpe, med at gøre dette forum godt.


Med venlig hilsen

Micanet
Tilbage til toppen Go down
https://sims3dk.danskforum.net
Del dette indlæg på: reddit

Velkommen til. :: Kommentarer

No Comment.
 

Velkommen til.

Tilbage til toppen 

Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sims3dk :: Forummet :: Generelt-
Gå til: