Sims3dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette forum omhandler alle Sims spillene ikke kun Sims 3
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Seneste emner
» kan man åbne sin egen butik i sims 3
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeSøn Jan 29, 2012 4:47 pm af wiibroe

» Ny Video
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeFre Dec 10, 2010 10:59 pm af Micanet

» Det brænder på
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 9:32 am af Majestic

» Min første sims 3 video
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeOns Okt 13, 2010 11:57 am af Majestic

» 2 nye gratis ting
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeFre Okt 08, 2010 8:36 am af Micanet

» Gratis ting til Sims 3
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 9:40 pm af Micanet

» Gratis bog reol i EA Shoppen
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 7:30 pm af Micanet

» Barnacle Bay officiel video
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 7:21 pm af Micanet

» Et videoklip hvor de spiller Night Life
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 3:42 pm af Micanet

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Micanet
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Vote_lcapOpdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Voting_barOpdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Vote_rcap 
Majestic
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Vote_lcapOpdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Voting_barOpdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Vote_rcap 
lassewq
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Vote_lcapOpdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Voting_barOpdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Vote_rcap 
wiibroe
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Vote_lcapOpdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Voting_barOpdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Vote_rcap 

 

 Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6)

Go down 
ForfatterBesked
Micanet
Admin
Micanet


Antal indlæg : 189
Tilmeldt : 31/10/09
Alder : 51
Geografisk sted : Danmark

Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Empty
IndlægEmne: Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6)   Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6) Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 7:08 pm

Pas på med at opdatere til version 1.15 / 1.16 Eller rettere hver forberedt på at rende ind i en milliard fejl og en masse ekstra arbejde.

Jeg stod op og var klar til at installere den nye opdatering klokken Ca. 08:00 i går (d. 17.11) og mit spil virkede ikke igen før kl. 05:45 (d. 18.11)

Hvad skete der, tænker du måske - Måske vil du gerne læse det fordi du har været ude for det samme, heldigvis har jeg 3 computere så jeg har prøvet lidt forskellige ting.

På den computer jeg normalt spiller fra som er udstyret med Windows Vista Home Premium (64 bit) var det nok der jeg havde det værst.

Jeg skulle downloade opdaterings filen, hvilket jo gik fint, men den stoppede med at opdatere ved 79% med en besked om en ugyldig fil.
Hmm jeg prøvede igen og lige meget hjalp det... Gik så ind på MATY og fandt ud af at andre havde haft det samme problem og det skyldtes en fil som lå på min computer, så enten skulle jeg fjerne denne fil eller også skulle jeg fjerne hele spillet og geninstallere det, så da jeg ikke havde nogen ide om hvilken fil jeg havde liggende, som skulle være ulovlig, fjernede jeg hele spillet, i Første ombæring fjernede jeg det med at lade save games og brugerinstalleret materiale være. Det gik fint, jeg kunne nu få opdateret mit spil, Yes tænkte jeg nu kører det bare...

Men ak nej, fordi nu begyndte min rigtige mareridt, nu kunne spillet ikke startes, det virkede bare ikke mere.... Hvad gør man så, jo jeg tog alle mine Save games, mine .sims3 filer og mine .package filer og gemte i nogle nye mapper, fjernede så hele spillet også savegames denne gang.

Efter jeg fik opdateret virkede spillet helt perfekt, eller med rette ord, det virkede... Men jeg havde nu kun standard møblerne som spillet fødes med, alle de møbler jeg havde købt i The Store og fra TSR var nu væk samt alle mine gratis ting fra MTS, SimsTR, SimTrastos etc... Alt var væk... Så nu skulle jeg i gang med at få mine ting tilbage i spillet, jeg har eller havde 1599 .SIMS3 filer det er dem med Diamanten 2.5 gb som nu skulle geninstalleres det blev jeg så færdig med kl. 05:30 i morges så nu skulle det lige testes om det virkede og det kørte helt fint ingen synlige problemer (Endnu)..

Fra en af mine andre computere som kører med Windows Vista Home (32 bit) havde jeg erfaret at hele byen kunne blive væk, små blå huller i jorden, eller rettere små og små 90% af alle huse i byen var forsvundet og grundene kunne ikke længere bruges til en flyvende fis.

Her havde jeg så allerede erfaret at, hvis jeg fjernede alle .PACKAGE filerne (Dem med aber) så var byen normal, altså alle husene ville ikke forsvinde når jeg gemte spillet, men for fanden nu var alle de gode ting jo væk, så nu skulle der virkelig arbejdes, jeg måtte sætte en fil ind af gangen, starte spillet lave et savegame starte det for at se om byen var forsvundet eller ej... jeg har 1698 .PACKAGE filer, så gæt lige på at jeg ikke er færdig med det endnu og bliver det heller ikke før at EA finder ud af at rette deres fejl.

Jeg fandt dog ud af at alle ting fra SimTrastos virker fint de fleste fra Vitasims, Babybee Nursery virker dog IKKE, så snart man smider disse filer ind under sin MOD mappe og gemmer spillet, så forsvinder alle huse, jeg prøvede også at smide alle Lemoncandys (MTS) filer ind, men så virker det heller ikke, så jeg endte op med at spille med alle dem fra Simtrastos, dem fra Vitasims som virker og brændekurven fra melissamel det virker, så må jeg vente med alle de andre....

Når, men når nu jeg siger det virker, så sidder du jo og hopper af glæde, fordi så kan du spare en masse timer og bare gøre som mig, men ja, du skal bare være forberedt på at, alt hvad din simmer har i sin rygsæk det er væk, det gælder alle dine dødsfisk, pengetræsfrø, købsbeviser fra butikkerne bærbare computere og ja selv din guitar er væk... På den ene computer kom de filer så tilbage af sig selv, men på den anden er de ikke dukket op endnu.

Hvis du syntes det er slemt, så glæd dig til dette, Omniplanterne duer ikke mere, de er der, men når du trykker på giv mad, ja så sker der ingen ting. Når men det kunne jeg vel nok undvære, men pludselig forsvandt min postkasse.... Hvad nu så kan jeg hellere ikke længere få tilsendt bøger, sende metaller til smeltning eller sten til slibning???

For fanden, jeg er sq sur, i aften/nat kl. 24:00 kan jeg installere Verdens Eventyr fordi jeg har foruddownloadet det fra EA store, så hvad mon der venter mig her, en rematch af at skulle installere alle mine .SIMS3 filer igen eller flere fejl...

Jeg har læst om alle de problemer Amerikanerne har haft i nat da de jo fik World Adventure her, men nu ser vi hvad der sker og så skriver jeg lidt om det i morgen.
Tilbage til toppen Go down
https://sims3dk.danskforum.net
 
Opdaterings Mareridt (1.5 / 1.6)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sims3dk :: Sims3 :: Generelt-
Gå til: