Sims3dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Dette forum omhandler alle Sims spillene ikke kun Sims 3
 
ForumforsideForumforside  GalleriGalleri  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Seneste emner
» kan man åbne sin egen butik i sims 3
Micanet Icon_minitimeSøn Jan 29, 2012 4:47 pm af wiibroe

» Ny Video
Micanet Icon_minitimeFre Dec 10, 2010 10:59 pm af Micanet

» Det brænder på
Micanet Icon_minitimeTors Okt 14, 2010 9:32 am af Majestic

» Min første sims 3 video
Micanet Icon_minitimeOns Okt 13, 2010 11:57 am af Majestic

» 2 nye gratis ting
Micanet Icon_minitimeFre Okt 08, 2010 8:36 am af Micanet

» Gratis ting til Sims 3
Micanet Icon_minitimeFre Okt 01, 2010 9:40 pm af Micanet

» Gratis bog reol i EA Shoppen
Micanet Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 7:30 pm af Micanet

» Barnacle Bay officiel video
Micanet Icon_minitimeTors Sep 23, 2010 7:21 pm af Micanet

» Et videoklip hvor de spiller Night Life
Micanet Icon_minitimeTirs Sep 21, 2010 3:42 pm af Micanet

Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Mest aktive brugere
Micanet
Micanet Vote_lcapMicanet Voting_barMicanet Vote_rcap 
Majestic
Micanet Vote_lcapMicanet Voting_barMicanet Vote_rcap 
lassewq
Micanet Vote_lcapMicanet Voting_barMicanet Vote_rcap 
wiibroe
Micanet Vote_lcapMicanet Voting_barMicanet Vote_rcap 

 

 Micanet

Go down 
ForfatterBesked
Micanet
Admin
Micanet


Antal indlæg : 189
Tilmeldt : 31/10/09
Alder : 51
Geografisk sted : Danmark

Micanet Empty
IndlægEmne: Micanet   Micanet Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 4:20 pm

Hej,

Jeg hedder i virkeligheden Michael, jeg er 36 år gammel og elsker at spille computer.
Jeg har tidligere spillet mange forskellige online spil, I alle de forskellige online spil jeg har spillet, har vi altid brugt det at vi har et forum hvor vi kan snakke sammen, finde og eller få hjælp fra hinanden.

Nu har jeg spillet Sims i et stykke tid og fundet ud af at der findes mange gode foraer rundt omkring i den store hvide verden, men der findes ikke rigtigt nogen i Danmark, jeg har i hvert fald ikke fundet nogen.

Så min ide var at prøve at lave et lignende forum her.

Man må så sige at det går en del langsommere at få medlemmer her, da der jo ikke rigtigt findes en alliance som man arbejder sammen med i Sims.

Jeg håber på en dag at der kommer nogle mennesker som har de samme intentioner som mig og vil støtte op om dette forum, samt hjælpe med at finde nyheder om de forskellige variationer af spillet.

Jeg har selv valgt at sætte min fokus på Sims 3, men jeg er helt sikker på at der sidder en masse mennesker derude i Danmark, som stadigvæk har sin fokus på Sims 2, måske også nogen som stadigvæk spiller Sims 1.

Jeg har god tålmodighed (Not) men jeg venter da glædeligt Very Happy

Når, men udover at dette skulle handle om mig, så har jeg en Datter på 12 år, som faktisk er skyld i at jeg spiller Sims, hun havde købt Sims 2 Deluxe og skulle altid lige forklare mig om hvor sejt det var, men hun var bare ikke så heldig til det, så jeg tænkte at hvis det var et spil hun syntes var sjovt, men ikke rigtigt kunne finde ud af, så kunne det jo være at jeg skulle prøve det og eventuelt hjælpe hende.

Nu skete der så noget underligt, jeg blev selv fanget af spillet og fandt ud af at man kunne købe en masse ekstra udvidelser til spillet, så dem måtte jeg bare eje, inden længe havde vi alle udvidelser der findes til Sims 2 og er du gal det er sjovt, min sidst spillede figur i Sims 2 er en mand, han blev en dag kidnappet af en ufo, han kom dog tilbage igen... Nu skete der jo så det at jeg gik og renoverede en gammel bil og pludselig skiftede min mand tøj.... Underligt tænkte jeg, men han kan måske bedre lide løst tøj....

Men nææh nej, det var ikke fordi han kunne lidt løst tøj, han var blevet GRAVID med en Alien ... Så nu har jeg en lille grøn baby..

Kunne da sidde her i dagevis og skrive om alle de sjove oplevelser jeg har haft med Sims, men det skal jo også kunne læses Very Happy

Når men håber at det gav et lille billede af mig.
Tilbage til toppen Go down
https://sims3dk.danskforum.net
 
Micanet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Sims3dk :: Forummet :: Hvem er jeg ?-
Gå til: